Skip to content

Fælles Fredag – Water Marble

17/05/2013

Så blev det tid til Water marble og det var godt nok ikke nemt :-p Jeg skal helt sikkert have fat i det “rigtige” vand og så øve mig en hel del mere. Jeg lavede mange forsøg der gik helt i vasken, så til sidst måtte jeg bare stille mig tilfreds med det nedenstående.

Jeg har brugt Essie – Shorty Pants og China Glaze – Shocking Pink.

20130515_223206

watermarble

Min inspiration var mine nye Skechers Go Walk 😉

20130515_224532



From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. Lækre sommerfarver og fede sko 😛 Sjovt sådan som lakkerne har blandet sig på nogle af fingrene 🙂

  2. Det er sjovt at farverne ser så forskellige ud på neglene, når det er de samme to farver. Dine nye Skerchers er flotte 🙂

Skriv et svar

