Skip to content

Fælles fredag – Dyr/dyreprint

24/05/2013

Ja det blev så til…regnbue leopardprint 😉 Jeg har ikke prøvet at lave leopardprint før, så jeg har siddet og googlet billeder af leoparder – deres pletter er overraskende forskellige. Til det sorte har jeg brugt Sally Hansen Nail art pen og jeg må sige at jeg ikke er synderlig imponeret,  jeg synes den er rigtig nem at bruge, men den er bare ikke sort nok. Jeg må på jagt efter en ny :-p

leopard nails

20130523_015417 (800x376)

20130523_021219 (800x555)



From → Uncategorized

9 kommentarer
  1. Hehe, tror der er mange af os der har valgt at lave leopard print (mig selv også), men hvor er det en genial ide at lave det med regnebue, som du har gjort! Det tror jeg faktisk ikke jeg har set før 😀
    – Og det gode ved leopard print er jo nemlig at pletterne ikke behøver at være helt ens.. ^_^

    • Ja har lige været på runde og det var et populært print hehe…og dog så forskellige. Og det med pletterne ikke skal være ens, er meget nyttigt når man skal til at tegne på den højre hånd 😛

  2. Ej, hvor er de flotte! Er helt ved med regnbuen 🙂 fed detalje!

  3. F… de er fede. Er vild med at du har lavet dem i regnbue.. Cool detalje 😀

  4. Ih hvor flot og farverigt altså! 😀

  5. Det ser superfedt ud med alle farverne! 🙂

  6. Super flot mani – kan godt lide regnbueeffekten 🙂

Skriv et svar

