Skip to content

Fælles fredag – Inspireret af film eller tv-serie

07/06/2013

Mon der er nogen der kan gætte hvilken film jeg blev inspireret af? Det på ringfingeren skal forestille en masse rosenblade 😉

20130605_160013 (800x658)

20130605_160224 (800x542)

Og det rigtige svar er…American Beauty!

Det er en af mine yndlingsfilm, elsker Kevin Spacey – også selvom han er ved at være en ældre herre 😛

Nu når jeg ser på billederne, får jeg selvfølgelig en masse ideer til hvad jeg kunne have tilføjet….oh well 🙂



From → Uncategorized

14 kommentarer
  1. Hvor ser de bare mega flotte ud jeg er især vild med din rose 😉

  2. Rigtig fin mani 🙂 Synes da godt nok du er lidt sej 🙂
    Christina

    • CrazyLacquerLady permalink

      Tak, det var sødt skrevet 🙂

  3. Første gang jeg så filmen syntes jeg den var vildt mærkelig haha 😀 Men efterfølgende kunne jeg egentlig godt lide den 🙂
    Rigtig flot altså, rosen er flot lavet 🙂

    • CrazyLacquerLady permalink

      Den kan godt tåle at ses et par gange…den bliver kun bedre af det 😉 Og tak 🙂

  4. synes virkelig de er flotte! 🙂

  5. vildt sejt at du har lavet det der blod splatter. Det er du jo vildt god til! 😀 godt valg af film også

    • CrazyLacquerLady permalink

      Og ironisk nok kan jeg slet ikke tåle at se på blod, men det er ok på neglene – og nemmere at lave end man måske lige tror 🙂 Og i filmen gør de det heldigvis til en “smuk” ting…

  6. Jaa, gættede rigtigt – hvad vinder jeg så? 😉
    Synes også det er en fed film! Og kender godt det der med, at man altid finder på ting at gøre ved neglene, når man HAR taget billeder – og særligt når man allerede har fjernet manicuren igen 😉

    • CrazyLacquerLady permalink

      Du vinder æren 😉

      Jep, det er næsten sikkert hver gang 😛 Forhåbentlig lærer man lidt af det hehe.

  7. Hvor er din rose flot. Det er godt nok mange år siden jeg har set American Beauty, men kunne godt se din inspiration. Jeg må vist lige have set filmen igen, når jeg er færdig med 2. semester på onsdag 🙂

  8. CrazyLacquerLady permalink

    Den var også lidt tricky, når man i forvejen ikke er spor god til at tegne og kun sidder med en tandstik 😛 Men tak.

    God fornøjelse med filmen 🙂

Skriv et svar

