Skip to content

Fælles fredag – Decals/stickers

23/06/2013

Dette indlæg skulle have heddet Fælles fredag fail 😉

Jeg havde et sæt wraps liggende, så planen var at bruge dem i stedet for at indkøbe decals eller stickers. Jeg startede også med at bruge dem – resultatet var jeg bare ikke glad for. Fredag formiddag smuttede jeg så i Matas, for at se om de havde noget andet jeg kunne bruge i stedet. Og det havde de da…hele TRE forskellige slags wraps og intet andet 😛 Jeg snuppede de mest farverige og en sølv neglelak(ja hvorfor jeg ikke ejede en i forvejen er mig også en gåde).

Nu er det så blevet lørdag nat og jeg har passet både hund og barn hele dagen. Barnet sover og hunden er luftet for natten, så nu fik jeg endelig tid til at få lavet negle og indlæg 🙂

Og lad mig med det samme sige at jeg bare ikke kan lide wraps! De er dyre, besværlige og…bare irriterende. Disse er fra Maybelline og de er dog betydelig nemmere end dem jeg startede ud med, men jeg er stadig ikke fan. De kan i øvrigt heller ikke lide topcoat, så jeg er spændt på hvor mange dage de holder.

20130623_013946 (800x428)

20130623_014218

20130623_015906

20130623_015843 (800x418)



From → Uncategorized

One Comment
  1. søde ser de i hvert fald ud, overvejede også at købe dem i matas men til den pris og når jeg i forvejen hader helstickers valgte jeg at lade være. Ærgeligt de ikke er glade for topcoat

Skriv et svar

