Skip to content

Fælles fredag – Gradient/Ombre

28/06/2013

Jeg ville egentlig have lavet en rigtig regnbue gradient, men synes mine negle var for korte….så jeg valgte at lave hver negl forskellig. Mit kamera(mobil)/computer ville dog ikke samarbejde, billederne så fine ud indtil de kom hen på min computer. Nu er de let slørede og farverne er lidt “vasket ud”. Æv æv…Måske er det tid til et rigtigt kamera 😉

Det første her er så en del mere sløret, men synes det så lidt drømme-agtigt ud, så tog det med alligevel 😛

20130628_160841

20130628_161955

20130628_162008 (800x428)

20130628_162446



From → Uncategorized

6 kommentarer
  1. Selvom billederne er lidt slørede kan man stadig se hvor fedt det ser ud! 😛 Rigtig flot lavet ^_^

  2. WOW ! De er da blevet rigtig flotte 🙂 jeg må indrømme, at jeg er helt vild med dem 🙂
    God Michael af farver, de passer rigtig godt sammen 🙂

  3. Hold da ferie, det ser godt ud. Det bliver jeg nødt til at prøve næste gang jeg laver en gradient!!!

  4. rigtig flot overgang i farverne:) og dejligt farverigt! Ihh gør mig helt glad at se:)

  5. Hvis man kan blive forelsket i en manicure, tror jeg da nok lige jeg blev det der. Hold da op hvor er det flot. Elsker farverne, super flot kombil

Skriv et svar

