Skip to content

Fælles fredag – Efterår

05/10/2013

Jeg har været på farten hele dagen(og ugen), så jeg snuppede to lakker med i tasken i morges.
Ville gerne mindst have lavet en accentnail med blade, men da det ikke var muligt prøvede jeg at lave lidt regndråber i stedet 😛

Efterår er ved at blive min nye favoritårstid, min fobi for insekter er blevet en hel del værre de sidste par år, så min sommer er på det punkt et mareridt. Nu kan jeg endelig slappe lidt af igen 😉

Jeg har forresten brugt en orange neon lak(surprise! ) og Nfu-Oh flakie nr. 45.

image

image

image

image

From → Uncategorized

2 kommentarer
  1. carinafilippas permalink

    Jeg bliver seriøst snart nødt til at anskaffe mig nogle Nfu-Oh-lakker!
    Din mani var lige det sidste skub der skulle til 😀
    hvor har du købt henne, hvis jeg må spørge?

Skriv et svar

