Skip to content

Fælles fredag – Naked

03/01/2014

Så er jeg med igen, jeg har været syg af flere omgange i december og så er lak bare det sidste jeg tænker på. Eller dvs jeg har hygget mig med at købe dem, de er bare ikke kommet på neglene 😉

Jeg har et par nude/naked lakker, men jeg synes ikke rigtig at de klæder mig for tiden…(ellers er min yndlings Jazz fra Essie), så jeg har valgt White wedding fra Picture polish. Det må være det mest neutrale jeg har haft på neglene det sidste halve år 😛

Den krævede 3-4 tynde lag, men man kunne selvfølgelig starte med at lægge en hvid creme. Jeg foretrækker den nu bare alene, så ser det ikke…hårdt ud. Giver det mening? 🙂 Jeg har heller ikke noget i mod at man kan ane neglen under.

image

image



From → Uncategorized

One Comment
  1. Den lak ser lækker ud! Ville ønske picturepolish var lidt nemmere at få fat på her i DK 🙂

Skriv et svar

