Skip to content

Fælles fredag – Go to mani

17/01/2014

Til daglig er det meget sjældent at jeg har andet på mine negle end én lak og så har jeg mine faser med forskellige typer lak.

Neon er dog altid et hit, så jeg har snydt lidt og valgt en lak jeg lagde i forgårs – så flere af jer har muligvis set den inde i Lakhovederne 😉

image

Men hvis jeg skulle vælge en yndlings “teknik” så er det en gradient, så jeg vil se om jeg kan få lavet en neon gradient i morgen. Jeg skal nemlig møde på arbejde kl.7 i morgen – noget jeg bestemt ikke er vant til 😛



From → Uncategorized

One Comment
  1. Lækker lak! Er selv vild med neon farver ! ;D

Skriv et svar

